Få langt, lækkert og sundt hår lynhurtigt!

Min dagbog 1 (+ intro)

Holaaa!

b6192343-13c2-4e5b-84fa-55011238e4d2

Så i kategorien “Min dagbog”, vil jeg skrive lidt om min hverdag. Jeg kommer helt sikkert ikke til at skrive hver dag, men jeg vil prøve at skrive så meget som muligt.

I dag har været en dejlig, stille og rolig dag. Jeg vågnede op, lavede morgenmad, og tog tøj på. Jeg skulle nemlig med min søster, ind til Nørreport St.

Mig og min søster plejer at cykle, hvis vi skal ud nogle steder. Men da vi gik ned, for at låse vores cykler op, var mit foreste hjul punkteret. Fedt. Det endte så med, at min søster cyklede og jeg tog bussen.

Vi skulle først hen til borgerservice, så jeg kunne få min straffeattest. Jeg vil nemlig gerne have mig et fritidsarbejde. Jeg kunne ikke bestille min straffeattest online, fordi at jeg hverken har pas, kørekort eller andet ID. Så vi blev nødt til at henvende os der, og det gik heldigvis lynhurtigt.

Efter at vi havde hentet min straffeattest, gik vi ind på strøget. Vi havde allerede planlagt at gå i MAC. Vi shoppede lidt rundt, i nogle butikker. Vi var vildt lækkersultne efter noget lækkert at drikke, så vi gik ind i Hotel Chocolat. Mhm, siger jeg bare, det smagte såååå godt. Vi bestilte Salted Caramel Hot Chocolate. Den er bare så lækker og cremet, og smager vidunderliiiiigt!

Da vi var kommet hjem, spiste vi noget lækkert aftensmad, så film,Netflix, og slappede af. Og nu vil jeg sige godnat!

Godnat, og sov godt! Xoxo Poppi.